رپورتاژ آگهی

سایت ثبت نام لاتاری 2025

سایت ثبت نام لاتاری 2025 که همانند سال های قبل از اوایل مهرماه شروع خواهد شد را در این مقاله بصورت کامل نحوه نام نویسی لاتاری گرین کارت آمریکا را معرفی خواهیم کرد.

پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا ثبت نامی آسوده داشته باشید.

سلب مسئولیت: تحریریه گردشی تاپ نقشی در تهیه این محتوای تبلیغاتی ندارد.

معرفی سایت ثبت نام لاتاری

ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا هم مانند سال های اخیر به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام لاتاری یعنی iranian-lottery.com انجام می شود.

بنابراین علاقه مندان به شرکت در این بخت آزمایی و دریافت گرین کارت آمریکا می توانند در زمان اعلام شده به سامانه مربوطه مراجعه کرده و نام نویسی شان را انجام دهند.

چند سالی است که کشور آمریکا جهت حفظ تنوع نژادی خود اقدام به پذیرش مهاجر از کشورهای مختلف دنیا صرفا بر اساس قرعه کشی می کند.

در واقع همه افراد در سراسر جهان شانس شرکت در این بخت آزمایی و دریافت اقامت دائم آمریکا را داشته و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

البته یک سری شرایط نسبتا ساده برای شرکت در دوره های اخیر قرعه کشی ایجاد شده که به احتمال زیاد بر لاتاری 2025 هم اعمال خواهد شد.

متقاضیان باید از این شرایط مطلع بوده و قبل از ثبت نام در لاتاری ، از دارا بودن این موارد اطمینان حاصل کنند.

شرایط ثبت نام لاتاری

شرایط ثبت نام لاتاری

نکته مهم دیگر که برای شرکت در این بخت آزمایی بزرگ اهمیت دارد، اطلاع از زمان ثبت نام لاتاری 2025 است. زیرا هر ساله برای نام نویسی در این قرعه کشی یک بازه زمانی مشخص در نظر گرفته می شود.

علاقه مندان باید از بازه زمانی تعیین شده سال جاری آگاه بوده و در موعد مقرر اقدامات لازم را انجام دهند. هم چنین لازم است با سایت اصلی ثبت نام لاتاری آشنایی کافی داشته باشید.

چرا که نام نویسی همه داوطلبان در سراسر دنیا به صورت هماهنگ از طریق این سامانه انجام می شود. با توجه به اهمیت این موضوع برای تعداد زیادی از شهروندان ایرانی که تمایل به ثبت نام بخت آزمایی گرین کارت آمریکا دارند.

شاید به جرات بتوان گفت مهاجرت از طریق لاتاری آمریکا یکی از آسان‌ ترین راه‌ ها یا حتی آسان‌‌ ترین راه برای مهاجرت است. تقریبا می‌ توان گفت این برنامه نیازمند شرایط خاصی نمی‌ باشد.

حداقل سن لازم برای ثبت نام لاتاری

حداقل سن لازم برای ثبت‌ نام به صورت مستقل در لاتاری 18 سال تمام است؛ تا قبل از آن شما می‌ توانید به عنوان زیر مجموعه خانواده ثبت‌ نام کنید. در صورتی که سن شما بین 18 سال تمام تا 21 سال تمام است می‌ توانید هم به صورت تکی و هم به عنوان زیر مجموعه خانواده ثبت نام کنید؛ یعنی شانس دو برابر!

در صورتی که سن شما بالاتر از 21 سال تمام باشد فقط می‌ توانید به صورت تکی ثبت‌ نام کنید و دیگر زیرمجموعه خانواده محسوب نمی‌ شوید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری امریکا

از جمله مدارک ثبت نام لاتاری می توان به شناسنامه و عکس اختصاصی برای لاتاری جزو مدارک الزامی برای ثبت‌ نام می‌ باشد.

مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام لاتاری

این مورد را می‌ توان مهم‌ ترین شرط ثبت‌ نام لاتاری دانست که البته اکثر افراد برای آن واجد شرایط هستند؛ حداقل مدرک تحصیلی موردنیاز برای ثبت نام مدرک دیپلم می‌ باشد.

سابقه شغلی لازم برای ثبت نام لاتاری

در صورتی که مدرک تحصیلی شما پایین‌ تر از دیپلم است، می‌ توانید با اثبات داشتن 2 سال سابقه کاری در 5 سال اخیر، ثبت‌ نامتان را انجام دهید. البته این سابقه کاری باید جزو مهارت‌ هایی باشد که حداقل به 2 سال آموزش نیاز دارد.

مشخصات عکس لاتاری

مشخصات عکس لاتاری

عکس لاتاری باید حتما به شکل مربع باشد. (یعنی طول و عرض عکس برابر باشد)

سایز عکس لاتاری حداقل باید 600 در 600 پیکسل باشد و حداکثر اندازه عکس لاتاری 1200 در 1200 پیکسل است.

حجم عکس لاتاری نباید از 240 کیلوبایت بیشتر باشد.

فرمت عکس لاتاری باید به صورت JPEG (.jpg) باشد.

کیفیت عکس لاتاری باید خوب باشد و پیکسل های عکس مشخص نباشد.

برای عکس لاتاری نباید از روی عکس کاغذی، عکس گرفته شود.

اسکن عکس لاتاری از روی پاسپورت و کارت ملی نباید انجام شود.

عکس لاتاری نباید کمتر یا تار باشد.

پس زمینه عکس لاتاری باید سفید باشد.

نور عکس لاتاری نباید بیش از اندازه باشد.

عکس لاتاری باید بدون سایه باشد.

دقت بفرمایید که این مراحل آموزش ثبت نام در سایت اصلی آمریکاست، در حال حاضر برای ثبت نام شرط داشتن پاسپورت هم برداشته شده است.

سهم ایرانیان در لاتاری آمریکا

ایران تا به اکنون هر ساله جزو کشورهای مجاز برای ثبت نام بوده است و تعداد برندگان لاتاری به طور کلی هر ساله 55000 نفر است که معمولا سهم ایران از 4000 تا 6000 نفر متغیر است.

ثبت نام لاتاری آمریکا برای افغان‌ ها

پرتکرارترین سوال‌ ها از طرف اتباع افغان “شانس افغان ها در قرعه کشی لاتاری چه قدر است؟”، “سهمیه افغانستان در لاتاری 2025 چه قدر است؟”، “آیا ثبت نام لاتاری با کارت آمایش امکان‌ پذیر است؟” بوده است. سعی می‌ کنیم به طور خلاصه به این موارد و خلاصه نکات مهم درباره اتباع عزیز افغان بپردازیم.

افغانستان نیز مانند ایران همیشه جزو کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری بوده است. در سال‌ های گذشته که داشتن پاسپورت برای ثبت نام اجباری بود، برای ثبت نام نیاز به پاسپورت داشتند و نام نویسی با کارت آمایش ثبت‌ نام امکان پذیر نبود.

امسال خوشبختانه شرط داشتن پاسپورت حذف شده است و برای ثبت نام لاتاری از افغانستان حتی بدون پاسپورت نیز مشکلی نخواهد بود.

شانس یا سهمیه کشور افغانستان را نمی‌ توان به طور قطعی مشخص کرد ولی تعداد برندگان افغان لاتاری در 2022، 3,410 نفر و در 2023، 2,724 نفر بوده است. با توجه به این آمار می‌ توان یک رقم حدسی و تقریبی برای سهمیه افغانستان در 2025 مشخص کرد.

جمع بندی

در این مقاله بصورت کامل راجب لاتاری گرین کارت آمریکا و نحوه و شرایط نام نویسی لاتاری آمریکا 2025 صحبت کردیم.

دقت کنید که نتایج لاتاری آمریکا تنها در بازه‌ مشخص شده توسط خود وب‌ سایت، منتشر می‌ شوند و موسسه ایرانیان لاتاری نیز نتایج لاتاری را در سایتش برای کاربرانی که از طریق وب سایت ایرانیان لاتاری ثبت نام کرده اند مشخص می کند.

پس به هیچ وجه گول افرادی را که با سودجویی قصد اخاذی از متقاضیان لاتاری گرین کارت را دارند، یا تاریخ اشتباه و لینک‌ های مسموم را به شرکت‌ کنندگان لاتاری می‌ دهند، نخورید. سعی کنید حتما از طریق وب‌ سایت موسسه ایرانیان لاتاری، روند ثبت‌ نام و وضعیت خود را چک کنید،‌ یا آن را بر عهده‌ افراد معتبر و رسمی قرار دهید.

ترتیب ستاره‌های امتیازدهی از راست به چپ می‌باشد.
0 / 5 میانگین امتیازات 5 تعداد کل امتیازات 1

رتبه صفحه شما:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا